Profit

Profit, dus de organisatie heeft een winststreven... 

Vooropgesteld zijn organisaties van diverse sectoren van harte welkom! Daarentegen is focus ook van belang voor ons en beschouwen we enkele sectoren als ons specialisme.  Waarom? Omdat we ons daar stevig in verdiept hebben en daar al jaren in werkzaam zijn. Dankzij onze disciplines kunnen wij zelfs de totale bedrijfsvoering verzorgen.
Dynamiek in de retail...
Zacht uitgedrukt voor de kaalslag die de laatste jaren heeft plaatsgevonden binnen de retail. Heeft de retail nog wel toekomst? Goede en ook geen gekke vraag. Toch is dit nog wel het geval. Er zijn voorbeelden dat internetwinkeliers het fysieke contact met de consument weer opzoeken. Kan het elkaar verstevigen? 
Opnieuw naar de tekentafel...
Dat is in veel gevallen een harde eis. Herijking van de huidige situatie. Waar liggen de kansen, maar dat begint met de vraag, waar onderscheidt u zich als retailer nu echt in? 
De winter voorbij...
kunnen we de winter niet achter ons laten? Dat is de wens en het uiteindelijke doel. Dan moet die vraag van dat onderscheidende vermogen vertaald worden in de strategie die uitgevoerd moet worden. 
Advisum als sparringpartner...
Natuurlijk kunnen wij het koopgedrag van de consument niet beïnvloeden. Wel kunnen wij er met u voor zorgen dat u weer aantrekkelijker gaat worden voor de klant dankzij de combinatie van product en beleving.
Gesprek aanvragen? Klik hier


Schoonmaakdienstverlening
In Nederland zijn ruim 13.000 bedrijven bezig met schoon
Schoonmaakdienstverlening
In Nederland zijn ruim 13.000 bedrijven bezig met schoonmaakdienstverlening. Nu dekt veelal de term 'schoonmaak' onvoldoende waar deze ondernemingen dagelijks mee bezig zijn. We zien hier bijvoorbeeld ook de invulling van een huismeester of een cateringmedewerker. Ook deze bedrijfstak kent z'n eigen regelgeving en wordt het onderscheidend vermogen getracht te verkrijgen middels keurmerken. 
In het verleden hebben wij voor organisaties een model ontwikkeld, zodat voldaan kon worden aan de keurmerk-eisen. Daarnaast zijn wij ook betrokken bij de audits aangaande het keurmerk.  
Toch eens interessant om kennis met ons te maken? U bent van harte welkom!
maakdienstverlening. Nu dekt veelal de term 'schoonmaak' onvoldoende waar deze ondernemingen dagelijks mee bezig zijn. We zien hier bijvoorbeeld ook de invulling van een huismeester of een cateringmedewerker. Ook deze bedrijfstak kent z'n eigen regelgeving en wordt het onderscheidend vermogen getracht te verkrijgen middels keurmerken. 
In het verleden hebben wij voor organisaties een model ontwikkeld, zodat voldaan kon worden aan de keurmerk-eisen. Daarnaast zijn wij ook betrokken bij de audits aangaande het keurmerk.  
Toch eens interessant om kennis met ons te maken? U bent van harte welkom!